Systemy reklamowe i informacyjne
Obecnie poszukiwane są coraz efektywniejsze i ciekawsze formy reklamy. Do takich niewątpliwie należy interaktywny obraz wyświetlany na monitorach plazmowych i LCD oraz wielkoformatowych ekranach diodowych. Niekwestionowaną zaletą wyświetlania reklamy na nośnikach elektrycznych jest możliwość szybkiej zmiany wyświetlanej treści. Istnieje również możliwość dostosowania treści do grupy odbiorców w zależności od lokalizacji lub ich wymogów.
Nowoczesne wyświetlacze znajdują różne zastosowanie:
- wewnętrzne sieci ogłoszeniowo-informacyjne w ramach jednego obiektu, np. w hotelach, urzędach, centrach handlowych, targowych czy konferencyjnych
- mobilne systemy np. w metrze, w sieciach taksówkarskich, pociągach, czy autobusach komunikacji miejskiej
- sieci budowane w obrębie punktów handlowych jednej firmy, jak np. banki, salony mody, sieci hipermarketów
- sieci budowane wyłącznie w jednorodnych punktach handlowych czy użyteczności publicznej, np. sieć obejmująca salony fryzjerskie, centra handlowe, puby, budynki uniwersyteckie, dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, budynki targowe
- sieci POS z założenia nastawione na obecność wprost przy półce, towarzyszące konsumentom w momencie podejmowania decyzji
- outdoorowe, czyli zewnętrzne sieci ekranów diodowych, konkurujące z tradycyjnym outdoorem
Dlatego też oferujemy:
- Wielkoformatowe monitory LCD oraz plazmowe
- Wielomodułowe zestawy monitorów bezszwowych LCD, umożliwiające tworzenie wielkowymiarowych ekranów wysokiej rozdzielczości
- Ściany wizyjne typu LED – do zastosowań zewnętrznych – jedyne rozwiązanie techniczne umożliwiające projekcję obrazów w pełnym świetle słonecznym
- Systemy projekcji holograficznej
- Systemy projekcji trójwymiarowej (3D)
- Systemy projekcji tylnej z graficznymi ekranami soczewkowymi
Dotykowe ekrany LCD, nakładki na ekrany plazmowe, dotykowe folie interaktywne (umożliwiające interakcję przechodniów).