pokaż/zamknij

Digital signage

Digital signage to forma alternatywna dla tradycyjnych plakatów ogłoszeniowych. Podstawową zaletą tej nowoczesnej formy przekazu, jest ukierunkowanie nadawanej informacji na konkretnego odbiorcę. Dodatkowo Klient widzi ofertę w konkretnym otoczeniu, dlatego też korzystając z tej formy przekazu można być pewnym, że potencjalny Klient zobaczy i zainteresuje się prezentowanymi informacjami. Używając Digital signage można prezentować: reklamy, informacje o promocjach czy wyprzedażach, menu restauracji, najciekawszą ofertą itp.

Odtwarzacze Digital signage wykorzystują najnowszą technologię informatyczną i multimedialną, a struktura sieci pozwala na zdalne sterowanie nimi. Zastosowanie tego rozwiązania znacznie zmniejsza koszt reklamy, a podnosi efektywność. Pozwala również na szybkie nanoszenie zmian i pełną kontrolę nad prezentowaną treścią, gdyż materiał trafia od razu do odtwarzania, nie trzeba czekać na wydruk plakatów czy ulotek. Poprzez zastosowanie aplikacji możliwa jest interakcja z użytkownikiem (potencjalnym Klientem), co znacznie podnosi atrakcyjność i zainteresowanie naszym przekazem.

O nas

Jeśli szukasz rozwiązania idealnie dobranego do Twoich potrzeb, które spełni Twoje oczekiwania, a nie zrujnuje Ci portfela. Nie chcesz "wciskania" danych produktów przez sprzedawców słysząc o nich same pochlebne opinie i wywyższając je ponad inne. Chciałbyś dowiedzieć się jakie dany sprzęt, system czy rozwiązanie ma rzeczywiste zalety, a jakie wady. Jeśli TAK to zgłoś się do NAS.

Kontakt

Zadaj pytanie on-line