Digital signage
Digital signage to forma alternatywna dla tradycyjnych plakatów ogłoszeniowych. Podstawową zaletą tej nowoczesnej formy przekazu, jest ukierunkowanie nadawanej informacji na konkretnego odbiorcę. Dodatkowo Klient widzi ofertę w konkretnym otoczeniu, dlatego też korzystając z tej formy przekazu można być pewnym, że potencjalny Klient zobaczy i zainteresuje się prezentowanymi informacjami. Używając Digital signage można prezentować: reklamy, informacje o promocjach czy wyprzedażach, menu restauracji, najciekawszą ofertą itp.
Odtwarzacze Digital signage wykorzystują najnowszą technologię informatyczną i multimedialną, a struktura sieci pozwala na zdalne sterowanie nimi. Zastosowanie tego rozwiązania znacznie zmniejsza koszt reklamy, a podnosi efektywność. Pozwala również na szybkie nanoszenie zmian i pełną kontrolę nad prezentowaną treścią, gdyż materiał trafia od razu do odtwarzania, nie trzeba czekać na wydruk plakatów czy ulotek. Poprzez zastosowanie aplikacji możliwa jest interakcja z użytkownikiem (potencjalnym Klientem), co znacznie podnosi atrakcyjność i zainteresowanie naszym przekazem.